Jak wygląda proces rekrutacji prowadzonej przez nas:
- zlecenie rekrutacji przez Klienta
- identyfikacja cech poszukiwanych kandydatów, opracowanie profilu kandydata
- analiza Bazy CV pod kątem poszukiwanych pracowników
- redakcja ogłoszenia i jego publikacja
- selekcja cv i spotkania z Kandydatami
- rekomendacje wybranych osób Klientowi – decyzja o zatrudnieniu.
Jeśli rekrutacja związana jest z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę tymczasową, nasz Dział Kadr przejmuje zadanie administrowania kadrami i płacami.
Rekrutujemy pracowników metodami tradycyjnymi, z wykorzystaniem portali biznesowych ale także stosujemy metodę Direct Search. W wyjątkowych sytuacjach prowadzimy rekrutacje na odległość przy pomocy nowoczesnych technologii. Ponadto korzystamy z szerokiej sieci rekomendacji i kontaktów.
Rozmowa z Kandydatami odbywa się przy użyciu specjalnie skonstruowanego wywiadu. Przygotowujemy też testy merytoryczne, próbki pracy i Asessment Center.
Każda z powyższych metod ma na celu weryfikacje predyspozycji Kandydata do objęcia danego stanowiska.